gombok

2016. október 28., péntek

Dobozok

A kész, eladásra váró babaruhákat mindig is fiókban tartottam. Viszont ezt a "néhány" darabot elég nehéz volt rendben tartanom. Amikor kerestem egy bizonyos ruhát, néha többször is át kellett néznem mire megtaláltam, mert volt hogy lecsúszott a többi alá. Na ebből lett elegem.

Itt a papír-zsebkendőt egy nagyon klassz, erős és szép dobozban árulják (legalább is az egyik legolcsóbbat, amit mi szoktunk venni). Már az első pillanattól felhasználtam ezeket a dobozokat, miután kiürültek. Viszont a babaruha tároláshoz nem megfelelő a mérete. De hát ez nekem nem okozott gondot. Gyorsan kiürítettem párat (azóta sajnos egy családi megfázás miatt el is fogytak a doboz nélküli zsepik, sőt...) és egy kis átalakítás után már készen is volt a szuper tároló doboz a babaruháknak.

Íme az előtte és utána kép a fiókokról:

Nagyon jó így, mert kategóriák szerint helyeztem el a babaruhákat a dobozokban.Gyorsabban megtalálom, amit keresek. Nincs szétcsúszás, maximum a dobozon belül, és nincsenek elbújt darabok sem.

És ami a dobozokkal történt:

1 megjegyzés: