gombok

2013. június 24., hétfő

1/6 scale tracksuit

Taeyang méretben kértek egy szabadidő szettet. A nadrág mindkét oldalán valódi zseb van. A felsőn is van 1-1 valódi (egyszegélyes) zseb, és persze a cipzár is használható. Nem volt könnyű elkészíteni, most kivételesen megszenvedtem ezzel a kéréssel. Mivel nagyon meleg volt a múlt héten, így figyelmetlenebb is voltam. A nadrágot már az elején elrontottam, majd kiszabtam egy újat, de azt már sikerült szépen megvarrnom. A felsőt viszont 3 napig varrtam, sokat kellett ideiglenes kézi varrással rögzítenem a végleges varrás előtt, hogy szép és szimmetrikus legyen a cipzár is és a zsebek is. A nadrág dereka és alja, illetve a felső ujja-alja gumirozott. Taeyang baba elégedett :))

1/ 6 scale custom made tracksuit in my husbands hand

Taeyang doll in 1/ 6 scale custom tracksuit 3

Taeyang doll in 1 6 custom tracksuit 1

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok, nekem is van pár olyan ruhám, ami bizony komoly fércmunkát igényelt. :)

    VálaszTörlés
  2. Hörr! Na irigylem aki kapja. Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Én is elégedett lennék a helyében! ;) Az a nadrágzseb zseniális! :O

    VálaszTörlés
  4. Ezzel aztán lehet is elégedett! :o)
    Nagyon tuti lett!

    VálaszTörlés
  5. Thanks! Köszönöm!
    A nadrágzseb volt a legegyszerűbb része :))

    VálaszTörlés